Hollolan Kokoomuksen VeriRyhmä -kampanja

17.11.2018

Yhdistyksemme osallistuu puolueen toimintapäivään tällä kertaa täysin uudella tavalla. Toteutamme puolueen Toivotalkoita koko ensi vuoden ajan tärkeällä asialla. Olemme perustaneet verenluovutusta varten oman VeriRyhmän ”Hollolan Kokoomus” -nimellä. Toivomme, että yhdistyksemme jäsenet ja heidän lähimmäisensä osallistuisivat mahdollisimman aktiivisesti tähän kampanjaan. Osallistua voi siis kuka tahansa, yhdistyksen tai puolueen jäsenyyttä ei edellytetä.

Sivulta www.veripalvelu.fi löytyy runsaasti tietoa. Ennen verenluovutusta kannattaa tutustua myös lyhyeen nettitestiin www.sovinkoluovuttajaksi.fi

Luovuttaessa tulee mukana olla henkilöllisyystodistus. Muista myös mainita ”Hollolan Kokoomus” -VeriRyhmä luovutuksen yhteydessä, jotta luovutus rekisteröityy yhteiseen pottiin. Kampanjasanomaa saa myös vapaasti levittää eteenpäin! VeriRyhmämme on jo toiminnassa, joten luovuttaa voit vaikka heti ensi viikolla. Lahden Veripalvelutoimisto sijaitsee kauppakeskus Trion Hansakujalla, katso aukioloajat täältä: www.veripalvelu.fi/verenluovutus/luovuta-verta/missa-luovutat/lahti

Sinua tarvitaan! Luovuttamalla verta voit pelastaa toisen ihmisen hengen.

Ystävällisin terveisin,

Minna Halme